Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

FRAC delikatesy :: zobacz komentowany artykuł


192 odpowiedzi w tym temacie

#181 ~fircyk~

~fircyk~
  • Goście

Napisano 25 październik 2013 - 21:36:30

firma dno!

Mloda- nowa osoba jak przyjdzie, to jada po niej bo zle ulozyla filet z kurczaka w ladzie chlodniczej ;-/

za duzo zostawiasz ścinkow z wedlin i serow? to karza ci je pozniej kupic!

Stare pracownice same wazyly sobie wedliny z tym, że kroily szynke za 30 zł a wbijaly jako mortadele za 8zł.

 

 

 



#182 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 19 listopad 2013 - 13:28:54

firma dno!

Mloda- nowa osoba jak przyjdzie, to jada po niej bo zle ulozyla filet z kurczaka w ladzie chlodniczej ;-/

za duzo zostawiasz ścinkow z wedlin i serow? to karza ci je pozniej kupic!

Stare pracownice same wazyly sobie wedliny z tym, że kroily szynke za 30 zł a wbijaly jako mortadele za 8zł.

i fajne tak trzymać i to wszyscy tak powinni robić brać co się da i ile się da za to ze prezes wyzyskiwacz



#183 ~Kasjerka~

~Kasjerka~
  • Goście

Napisano 06 grudzień 2013 - 11:08:08

Uwaga na FRAC Legionów!

Ostanio w tym sklepie przyjmuje sie ludzi tylko na 3 miesiące, szkolenie to 2 godziny i wsadzaja Cię na kasę a potem maja ogromne pretensje,że czegos nie wiesz! Świeżość mięsa i wędlin jest daleko od ideału. Poza tym często zdarza się że cena na sklepie jest inna a na kasie inna za co obrywa kasjerka oczywiscie. Pani kIierowniczka JOANNA nie nadaje sie do tej pracy, traktuje wszystkich którzy nie wchodzą jej do d..y jak śmieci. Podnosi sobie samoocenę poprzez złe traktowanie personelu. Nie potrafi liczyć, cały czas chodzi z kalkulatorem a przed regionalnym odstawia sceny. to przez nia atmosfera jest tam nie do zniesienia. nie polecam pracy tam, chyba że chcecie poczuc się jak śmieci.



#184 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2013 - 00:44:45

Ico dalej?Nic kierowniczki nic nierobią iw dupię mają wszystko wiem bo żona tam pracowała brak obsługi bo jej tam niema a kierowniczki tylko biuda pilnują frac tarnów=Legony

 

 



#185 ~iwona~

~iwona~
  • Goście

Napisano 26 grudzień 2013 - 21:10:36

witam.jestem bylym pracownikiem delikatesow frac w jastrzebiu.praca nie jest lekka ale mozna sie przyzwyczic,trudno natomiast przyzwyczaic sie do tego jak traktuje sie ludzi.pracowalam na stoisku miesnym i faktycznie ani razu nie bylam na przerwie,czesto zostawalam dluzej bo trzeba bylo posprzatac pomyc pojemniki[oczywiscie bezplatnie] po roku awansowalam na kierownika i uczylam sie wszystkiego w ramach urlopu wypoczynkowego.po dwoch tygodniach pracy dostalam zawalu[43 lata] po miesiacu chorobowego wrocilam do pracy lecz po 4 dniach mialam kolejny zawal i znow wyladowalam w szpitalu a pozniej na zwolnieniu lekarskim.w trakcie zwolnienia skierowano mnie na operacje wszczepienia bypassow.gdy wrocilam do pracy po operacji i rekonwalenscencji i chcialam kierownik regionalnej powiedziec dlaczego bylam tyle czasu na chorobowym[ wczesniej w trakcie rokunie bylam ani razu] stwierdzila ze jej tlumaczyc sie nie musze.do pracy wrocilam w poniedzialek a w piatek dostalam wymowienie z data z wtorku, regionalna stwierdzila ze absolutnie sobie nie radze [naprawde bzdura] . pozdrawiam wszystkich

#186 ~woźny~

~woźny~
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2014 - 12:12:28

Uwaga na FRAC Legionów! (...)

 

Na legionach nie ma od ponad roku FRACA. A to jak tam jest teraz to tylko dowód na to, że teraz wszedzie traktuje się podobnie pracowników. Gdzie niegdzie jest lepiej, np. w biedronce, ale musieli sobie to wywalczyć.



#187 ~xxxxxxx~

~xxxxxxx~
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2014 - 17:15:27

a może tak ktos w koncu wypowie sie na temat Fraca na slasku?? I magazynu w Będzinie? Załóżcie forum Będzińskie bo tez jest co opowiadac :)



#188 ~pracowniczkiiii~

~pracowniczkiiii~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2014 - 10:18:01

a o powiecie na temat NOWEJ REGIONALENEJ MADZI na ślasku|?

oj oj tu to by byo można bardzo dużo pisać z pozoru mila, fajna, sympatyczna ale tak naprawdę to jedza sama nic nie robi tylko wszystkich wiecznie opier... i nigdy nic jej nie pasuje jak nie lada zle dolozona to podloga brudna a to nie ważne ze klijeci ja zadeptali ale tego jak my zapier***amy i szorujemy ja po 2 razy na zmianie to tego nie widzi nawet biore brudne smierdzace mopy do domu do prania a ta jeszcze nam powie ze zamrozi nam premie bo podłogi sa brudne.;D

niech sama przyjdzie jako zwykly pracownik i zobaczy jak  to jest jednego dnia by nie wytrzymala no ale zrobla karierę w fracu i robi z siebie wielka pania....



#189 ~.....~

~.....~
  • Goście

Napisano 01 luty 2014 - 15:37:23

oj oj tu to by byo można bardzo dużo pisać z pozoru mila, fajna, sympatyczna ale tak naprawdę to jedza sama nic nie robi tylko wszystkich wiecznie opier... i nigdy nic jej nie pasuje jak nie lada zle dolozona to podloga brudna a to nie ważne ze klijeci ja zadeptali ale tego jak my zapier***amy i szorujemy ja po 2 razy na zmianie to tego nie widzi nawet biore brudne smierdzace mopy do domu do prania a ta jeszcze nam powie ze zamrozi nam premie bo podłogi sa brudne.;D

niech sama przyjdzie jako zwykly pracownik i zobaczy jak  to jest jednego dnia by nie wytrzymala no ale zrobla karierę w fracu i robi z siebie wielka pania....

zgadzam sie w sto procentach mogła by regionalna chociaż raz poczuć si jak my z szorowaniem tej je.. podłogi zamrażają wszytsko a potem siee dziwią ze ludzie nie mają chęci do pracy !!



#190 ~marinka~

~marinka~
  • Goście

Napisano 21 marzec 2014 - 12:35:00

Ja wypowiem się z pozycji klienta: kupowałam mięso i wędliny w katowickim Fracu, ale nie lubię być nabijana  w butelkę. Przeterminowane produkty może sobie zjadać kierownictwo lub personel- zdaję  sobie z tego sprawę, że naciski mogą być odgórne.Jeżeli ktoś już musi tam koniecznie kupować, radzę sprawdzać terminy przydatności do spożycia.



#191 ~Monia~

~Monia~
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2014 - 11:55:00

Witam!a jak z zarobkami? mozecie coś napisać ? ile zarabia kasjer i ile kierownik? pozdrawiam serdecznie!

Tam zo taki zaper.... ze wszyscy odejdą albo ich zwolnią to jest najwęksdze nieporozumienie.Żałuję ze tam poszłam do pracy przed pierwszą wypłatą mnie zwolnili za nic, A kierownicy to do bani niech sami zapier.

Pozdrawiam



#192 ~Anka~

~Anka~
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2014 - 11:58:20

i fajne tak trzymać i to wszyscy tak powinni robić brać co się da i ile się da za to ze prezes wyzyskiwacz

 

i fajne tak trzymać i to wszyscy tak powinni robić brać co się da i ile się da za to ze prezes wyzyskiwacz

Tam sie nie da pracować wyzysk pracownika i chamstwo więcej nic tam nie spotkasz.



#193 ~MONIA~

~MONIA~
  • Goście

Napisano 06 lipiec 2014 - 13:39:59

NAJLEPRZY CYRK ZACZYNA SIĘ MIĘDZY 10-20 KIEDY WIADOMO ŻE BĘDĄ DZIELONE PREMIE ZACZYNA SIĘ KABLOWANIE NA WSZYSTKO I NA WSZYSTKICH ORAZ LIZANIE TYŁKÓW KIEROWNIKA





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych